donderdag 12 april 2012

Finito

Hij is af en ik vind het zo jammer.Van alle quilts die ik gemaakt heb was dit echt de leukste. Het kriebelt nu wel heel erg om aan iets nieuws te beginnen maar ik denk dat het slimmer is om even af te wachten wat ik bij de workshop van Reiko Kato ga leren. Die is eind april bij de H&W en daarna weet ik misschien hoe die rafelige Japanse stofjes mooi te appliceren en kan ik iets uit een Japans boek beginnen
En dit is de plek waar mijn jongste nu vertoeft voor haar stage. Na een weekje Peking is ze met de trein naar Shanghai gereisd waar ze nu les geeft op een twee-talige school aan chinese kinders. Jammer genoeg zijn alle computers in China behoorlijk beveiligd en lukt het niet om toegang te krijgen tot Blogger of Face Book. Dus nog even geen spannende verhalen en foto's maar gelukkig wel af en toe een mailtje of een SMSje dat het haar goed gaat. En vanavond gezellig Bee bij Yvonne. Neem mijn Hollandse quilt mee die net doorgequilt is door Lesly van the North Sea quilters met een mooi tulpenmotiefje. Nog even de bies vastnaaien en dan mag hij gebruikt worden.

31 opmerkingen:

Else zei

WAUW echt SUPER, die buitenrand heb je mooi "eigen" gemaakt schitterend! Weet je al hoe je hem gaat quilten.

En oh wat een belevenis voor je dochter het is wel een wereldstad zo te zien, jammer dat het bloggen niet wil lukken. Fijne avond, knuffel Else

Heleni zei

De quilt is helemaal super geworden.

Heleni

Noa zei

schitterend hoor heb er bewondering voor

gr

Wilma zei

Je quilt is prachtig geworden! Ik vind je hollandse quilt met tulpen quiltwerk ook heel mooi geworden.

quilting Jeannet zei

Prachitg Martine, zowel de ene als de andere, mooi tulpenpatroon, en wat een luxe, bedenken wat je nu gaat maken...ideetje? Blader het boek van Petra eens door.....

katrien zei

Prachtig is ie.

Ineke zei

Wat is die mooi geworden zeg!!! Prachtig!!! En je quilt met tulpmotiefjes is een schatje!!!
Fijne avond

Lida zei

Ohhh hij is prachtig! Wat een schitterende top is het geworden!
Laat je deze ook doorquilten of ga je zelf aan de slag?
Je Hollandse ziet er ook al zo mooi uit, zou best even aan willen wippen om al dat moois te bekijken! Fijne avond en iedereen de groetjes
Lida

martine zei

Je bent altijd welkom hoor.

Inge zei

Wat is je top mooi geworden, een plaatje. Ik hoop dat mijn "Lisa" hier een beetje op gaat lijken, dan ben ik héél tevreden.
Je Holland quilt is prachtig gequilt!
Fijne avond en groeten aan je bee-vriendinnen.

Berna zei

Beide quilts zijn prachtig Martine!
Veel plezier op de bee.

Elly zei

Je quilts zijn super mooi geworden. Kunnen zo naar een tentoonstelling.
Prachtig.Jammer dat het bloggen en facebook niet lukt, maar je zal snel wat van haar horen.

Annelies zei

Je top is echt schitterend !!

Guusje, zei

O wat is hij geweldig mooi geworden kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt om hem te maken en wat is je hollandse quilt prachtig doorgequilt.

Wendy zei

How beautiful your quilt top is!

Marloes zei

Mooie quilt en wat leuk doorgequilt! Had je dat patroon zelf uitgekozen? De top die je net af hebt is erg leuk. Ga je die zelf doorquilten of laat je dat weer doen?

GRANNY'S HOUSE zei

Petje af..........wat is die mooi geworden!!!

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Wat is die mooi. En zo echt Hollands met de tulpen.

Vlijtige Handjes zei

Hij is prachtig met de blokjes en de applicaties die terug komen. De tulpen op de Hollandse zijn geweldig.

Rennie zei

Je foto van je quilt is prachtig, maar de werkelijkheid overtreft alles.

Rina zei

Wat een prachtige garden quilt is het geworden. Ik snap wel dat je het egens jammer vindt dat hij klaar is.

sylvia zei

Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je quilt af is: tis echt een beauty geworden!! Meid meid, wat een mooie quilt!
En je Hollandse: geweldig zo met die tulpen..... Hollandser kan het niet: mooi!
groetjes, Sylvia

Yvonne zei

Prachtige foto's van je affo's maar eerlijk is eerlijk.....in het echt zijn ze nog véél mooier!

inge zei

'k zag het al op facebook! supermooi!

Jossie zei

Zowel de top als de quilt zijn prachtig geworden. Complimenten. De hollandse had niet mooier gequilt kunnen worden. Zo toepasselijk.

Sieneke zei

hai martine ,wat zijn de quilts mooi geworden ,vooral je hollandse quilt prachtige hoor ,geniet er van ,
lieve gr sieneke

Unknown zei

Hele mooie quilt geworden , super, en je Hollandse quilt vind ik ook zo mooi.

Vrolijke groetjes Renée

Chris zei

Oh Martine, wat is hij PRACHTIG geworden. Dat je er met zoveel plezier aan gewerkt hebt, zal ook een plezierige herinnering blijven.
Wat een avontuur voor je dochter. Ik denk dat je wel eens even daar om een hoekje zou willen kijken, stiekem. Geweldige mogelijkheid voor haar om eens een heel andere cultuur te ervaren.

lheurebleue zei

't is moeilijk afscheid nemen van het maken van zo'n mooie quilt. nu is hij van iedereen die er naar kijkt.
en het was vast ook moeilijk om afscheid te nemen van je jongste toen ze naar haar verre stage vertrok. gelukkig dat toch een paar social media open zijn ...

Elly L zei

Wat een plaatje is je quilt geworden, trouwens allebei, wat ga je overigens als een speer.
Ik zie je volgende week bij Reiko Kato.

Lynn Dykstra zei

I love those tulips quilted into the border!